2017. március 25., szombat

Egy portugál-magyar meccs margójára ...

Tudd eldönteni kinek drukkolsz!
Hová húz a szíved?
Mit érzel amikor meghallod a Himnuszt?
Ez a meccs sok Madridista szerint más lesz mint a többi, és ezzel énis egyet értek.

Szerintem azért  lesz mint a többi, mert a MI VB álmaink múlnak ezen a meccsen.
Szerintük azért lesz más mint a többi, mert ott lesz a keretben Ronaldo. ( Érdekes módon Pepét senki se említi... )

Benne vagyok egy Real Madrid rajongói csoportban, ahol olyan szinten megy a seggnyalás, hogy az már rendesen a vicc kategóriába megy, bár ezt bővebben kifejtettem askon, a lényeg az, hogy a főadmin nőci kitett valami magyar szurkolókat degradáló posztot, holott a tavaly épp ő mondta, hogy amikor a magyar csapat a portugálok ellen játszik ne tegyen ki senki semmit ezzel kapcsolatban, mert ez sok mindenkit ,, érzékenyen érint " . Na és miután pont ő rakta ki az agyament faszságát a sok világtalan ott kommentelt, hogy na ők kimennek a meccsre, és a magyarok ellen fognak szurkolni...
* rosszindulalú off: remélem szétverik a szájukat *

Na, és ma láttam egy posztot amit kiraktam Twitterre, és askra is, de a képet ide nem szeretném kitenni, de a lényege az, hogy az EB óta magyaroknak szurkoló gyerek nem tudja eldönteni, hogy A SAJÁT NEMZETÉNEK, vagy a mázlival megnyert mindenféle négerekből összeállított portugál bandának szurkoljon, csak azért mert ott van Ronaldo... 
( Egyébként a Real Madridnak is max 1 éve ha drukkolhat... )

Édes szívem, ha ezt nem tudod eldönteni akkor veled van a baj!

Én a magyar válogatottnak fogok drukkolni, és ettől nem érzem magam kevésbé Madridistának, sőt! 

Lehetséges, hogy ezáltal a bejegyzés által roszindulatúnak tűnhetek, csak most komolyan ezt muszáj volt kiírnom magamből, mert nagyon felidegelt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése